База знань

 

PPJ  —  спеціалізований комунікатор для судових та інших офіційних засідань

Реєстрація для отримання послуги зв'язку не обов'язкова, можлива участь у чаті з відомим тобі Користувачем після переходу на його публічний акаунт.

Для отримання всього комплексу послуг потрібно здійснити звичайну реєстрацію через google або через власну електронну пошту (рекомендовано @gmail.com)

Для коректного зв'язку обов'язково підтвердіть свою пошту!

Одразу після реєстрації Користувач потрапляє на сторінку свого Профілю, де він самостійно заповнює певні дані акаунту, серед яких обов'язковими для коректного використання системи є відомості про прізвище та ім'я Користувача, а також країну перебування на час створення акаунту.

 

1. Чати.

Користувач може брати участь у чатах з усіма користувачами мережі при дотриманні Правил та умов і Політики конфіденційності, вказаних на стартовій сторінці Сайту і Додатку до нього.

 

2. Пости.

Користувач може надіслати пости (листи) на пошту Користувача-фаворита, якого Користувач обирає за спеціальною процедурою. Так, за посиланням чи після знаходження у переліку користувачів Користувач відправляє іншому Користувачу Запит на статус Фаворита, коли такий статус є добровільною згодою обох Користувачів цієї послуги. 

У Пості Користувача можуть бути відеофайли та зображення як безпосередньо з гаджета користувача, так і з ютуба. 

Пости Користувачів можуть бути спрямовані або конкретному Фавориту, або усім Фаворитам  Користувача одночасно, або усім зареєстрованим Користувачам, або усім, у тому числі не зареєстрованим користувачам Сайту (Додатку).

 

3. Планові сесії.

Особливою флагманською послугою комунікатора є планова сесія (відеоконференція). Вона здійснюється після Запиту до фаворита та після підтвердження часу відповідної сесії. Сесію розпочинає Користувач, який отримує статус модератора, а сама сесія  триває 45 хвилин незалежно від кількості запрошених учасників сесії (якщо запитувачем чи викликаним не скасовується до чи під час сесії). Рекомендовано-гарантована кількість Користувачів для якісного проходження і архівування сесії  —  4 Користувача.

Архів сесій доступний лише підписникам на послугу PPJ. Будь яку сесію з Архіву користувач має право викласти у вільний чи закритий доступ у мережі та отримати Протокол архівного запису як електронного документу-додатку до Сесії.

 

4. Підписки. 

Підписка на послугу здійснюється шляхом оплати 17 євро  —  річної послуги відповідно до Правил та умов і Політики конфіденційності, у тому числі через засоби електронної комерції.

Підписники можуть отримати послугу Бронювання Залів Засідання для дистанційних процесів. 

Існує VIP підписка на послугу, яка є статусною підпискою і говорить сама за себе. Щодо послуг для Користувача, то саме ця підписка дає можливість здійснювати адміністрування не лише власного акаунту системи PPJ.

 

5. Бронювання.

Послуга Бронювання полягає у платній оренді Залів Засідання для дистанційного провадження. 

Бронювання здійснюється BRILта  VIP підписниками і надається користувачами зі статусом VIP (франчайзі системи PPJ)

Бронювання здійснюється шляхом авансування послуги із розрахунку $ 17 за годину часу або на договірних засадах за попередньою домовленістю.

 

Навчання за програмами PPJ можливо буде наступним видом послуг PPJ system, однак наразі не охоплена ліцензією PPJ.

Матеріали, в тому числі друкована та продукція на електронних носіях, є належною за її попереднього анонсування у розділі Новини сайту комунікатора ppj.ua та соціальної мережі ataka.ua

17.08.2025 р.